Hoveddel Side topp
  ENGLISH

 Problemer med din betalingsmetode?


Informasjon vedr. betaling av Skimoremedlemskap 

Hvorfor feiler betalingen? 

Kredittkort

Jeg har mottatt beskjed om at betalingen min har feilet. Hvorfor det?

Det kan være flere grunner:
manglende dekning på konto, kortet er utløpt eller sperret, eller noe annet har feilet.

Hvor mange ganger forsøker dere å trekke kortet?
Vi prøver å trekke beløpet 4 ganger med 1 dags mellomrom.
Lykkes vi ikke da, blir fakturaen stående  som ubetalt.

Man må da ta kontakt med [email protected] og be oss om å forsøke å trekke beløpet på nytt, dersom grunnen var manglende dekning.


Tips:

Påse at det er nok penger på konto rundt forfallstid, eventuelt sjekk om kortet ditt fortsatt er gyldig. 

Trekkes da penger automatisk fra kortet?
Når nytt kort er aktivert, forutsatt at det er dekning,  så vil utestående fakturaer blir trukket. 

Jeg har fått lagt til nytt kort, men det ser ikke ut som det blir aktivert.
Hvis du allerede har lagt inn nytt kort, men ikke har lykkes å aktivere det selv, send oss en mail og oppgi  de 4 siste sifferene på ønsket kort - så skal vi aktivere det for deg.

Jeg ønsker å bytte til Avtalegiro. Hvordan gjør jeg det?
Vi har ingen løsning klar for å bytte fra kortbetaling til avtalegiro. Beklager det. 

Avtalegiro

Jeg har mottatt beskjed om at betalingen min har feilet. Hvorfor det?

Det kan være flere grunner til det, manglende deknig på konto, trekkrammen per måned er satt  opp med et for lavt beløp, du har stoppet betalingen eller noe annet har feilet. 
 

Ser du betalinger som ikke er trukket, kan du betale dem manuelt med KID nummer. 

Tips:
Påse at det er nok penger på konto rundt forfallstid, sett opp trekkrammen med 3 ganger den størrelsen månedstrekket  har. Vi trekker uansett bare det beløpet vi skal. 

Jeg har byttet bank. Hvordan  sette opp ny avtalegiro?

Du må dessverre skifte til betaling med kort. Dette kan du gjøre selv i appen  under Konto / Betalingsmetode. Se forklaring under.

Jeg vil bytte til betaling med kort.  Hvordan gjør jeg det?

Du går da inn og sletter avtalegiro i banken din. Det kan ta opp mot 48 timer før det er registrert hos oss. Varierer litt med de ulike bankene.
Deretter legger du til et kort se forklaring nedenfor.


Har du andre spørsmål til hvorfor du har mottatt en
purring eller ikke får betalt, så ta kontakt med  
[email protected]



Jeg ønsker å bytte til et annet betalingskort.
Hvordan  gjør jeg det?

Dersom du ønsker å bytte til et annet kort - så kan dette gjøres i appen under Konto / Betalingsmetode. Du legger da inn nye kortdetaljer først, og så må du aktivere det etterpå. Det gjør du ved å velge kortet - samme stedet.
Husk å ha siste versjon av appen lastet ned.


Det er to måter å komme seg til din konto.
Gå inn i appen.
Klikk på din profil oppe til høyre hjørne, denne tar deg rett til "Min konto"

Trykk på konto i footermenyen. Denne tar deg til "Mine medlemskap"

Når du er på "Mine medlemskap" må du enten klikke på "Min konto" eller swipe skjermen mot venstre.
"Min konto"
Scroll deg ned ok klikk på  "Betalingsmetode"
klikk deretter på "Skift betalingsmetode"
I "Endre betalingsmåte viduet" kan du velge et annet kort, eller legge til et nytt kort.

NB!
Hvis du legger til ett nytt kort vennligst velg det nye kortet etter at det dukker opp i listen.





LAST NED NYESTE VERSJON AV SKIMORE APPEN


IOS








ANDROID






 


 
Side bunn

Søkeresultater

Sidebunn